loading...
family shahrukh khan
zahra farahani بازدید : 32586 نظرات (0)

 

با گذشت هر روز، نزدیکی بین شاهرخ خان و پریانکا چوپرا در حال افزایش است. شاهرخ که بخاطر دعوتش از پریانکا چوپرا به مراسم عید باش درمانات درحالیکه با پریانکا خلوت کرده بودند، با بالا بردن ابرو در برابرمخالفت دوستان خودازاین دعوت، ایستاد.به گزارش تاپ ناز این عمل آنها نشان می دهد که آنها درشرکتهای یکدیگرباهم بسیار راحت هستند وبه همین خاطراست که دنیا ورسانه های گروهی، دوستان و خانواده شان را رنجانده وهمه درباره این رابطه نامعقول صحبت می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

زمان برنامه ریزی شده آنها برای رسیدن به مراسم متفاوت بود اما آنها ازاینکه هم زمان

ودریک مکان مشترک باهم باشند خوشحال بودند.

 

طبق گزارشات یک منبع ،پریانکا می خواست که مهمانی راترک کند اما زمانیکه

فهمید شاهرخ خان چند لحظه بعد خواهد رسید ازتصمیمش صرف نظر کرد.خوب ، شاهرخ و

پریانکا احتمالا”فقط باهم دوست باشند اما اینگونه خبرها وعکسهای صمیمی آنها

قطعا”اطرافیان اورارنجیده خاطر خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

خانه شاهرخ خان چه شکلی است ؟

شاهرخ خان به اتفاق همسرش گوری و سه فرزندش سوهانا، آریان و کوچکترین پسرش آبرام، و خواهر بزرگترش

 

شهنار، در ساحل بندستان در باندرا واقع در بمبئی زندگی می کنند. در سال 2001 شاهرخ خان یک خانه ییلاقی ویلایی

 

خرید و نام این خانه را مانات(به معنی عهد با خدایان) نامید. در سال 2005 شاهرخ خان یک ساختمان 6 طبقه ای در

پشت منزلش ساخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شاهرخ خان ستاره بالیوود نشان شوالیه لژیون دونور را از فرانسه گرفت.

به نقل از هالیوود رپیورتر، شاهرخ خان ستاره مشهور هندی پس از آمیتاب بچان و

ساتیاچیت رای کارگردان فقید هندی نشان مشهور لژیون دونور را از دولت فرانسه دریافت

کرد.

شاهرخ خان نشان شوالیه لژیون دونور را در مراسمی ویژه که دیروز در بمبئی برگزار شد،

دریافت کرد. لورن فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه که برای دیداری رسمی به هند رفته در

مراسمی رسمی که در هتل تاج محل برگزار شد، این نشان را به خان اهدا کرد.



فرانسه به شاهرخ خان نشان شوالیه اهدا کرد

 


فابیوس در این مراسم گفت : مردم فرانسه شیفته استعداد و گشاده دستی شاهرخ خان

هستند که موجب تحریک شور و شوق گسترده ای در سراسر جهان می شود و فراتر از

تفاوت های فرهنگی و تاریخی، موفق می شود تا مردم طبقات مختلف جامعه را با فیلم

هایش گردهم آورد.

شاهرخ خان نیز در سخنرانی کوتاهی که برای دریافت این نشان بیان کرد، گفت: لحظات

متفاوتی در زندگی وجود دارد که این احساس را برای شما به جود می آورد که درست عمل

کرده ای. این لحظه برای من همان لحظه است. واقعا به این که چنین افتخاری نصیبم شده

افتخار می کنم.

او افزود: این افتخار در آینده مشوق من می شود تا سعی کنم سینمای هند را به سطح

بالاتری از پذیرش، عشق و افتخار برسانم و از فرانسه برای چنین بیانی از عشق به

سینمای هند سپاسگزارم. من به طرز فوق العاده ای تشویق شده ام.

خان صحبت هایش را با آرزوی کسب بهترین نتیجه در رقابت های جام جهانی برای فرانسه

به پایان برد.

این دومین نشان افتخاری است که شاهرخ خان از دولت فرانسه دریافت می کند. وی پیش

از این نشان شوالیه در هنر و ادبیات را در سال 2007 دریافت کرده بود.

نشان لژیون دونور در سال 1803 از سوی ناپلئون بناپارت ایجاد شد که بالاترین نشان افتخار

توسط دولت فرانسه برای خدمات ویژه به فرانسه از طریق موفقیت‌های ملی فرد است.

آمیتاب باچان ستاره مشهور بالیوود و نیز ساتیا جیت رای کارگردان فقید و نیز راوی شانکار

استاد فقید سی‌تار دیگر چهره های هندی هستند که این نشان را پیشتر دریافت کرده اند.

شاهرخ خان 48 ساله سال پیش با فیلم «چنای اکسپرس» که توسط روهیت شتی

کارگردانی شده بود، فروشی فوق العاده را در سراسر جهان تجربه کرد. این فیلم همچنین

یکی از بزرگترین اکران های سال هند بود و حدود 3500 پرده سینما در داخل هند و 700

پرده در سراسر دنیا آن را اکران کردند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

شاهرخ خان به سفر حج می رود

 

 

«شاهرخ‌خان» بازیگر و کارگردان مسلمان سینمای هند، برای بازی در فیلم جدیدش، به

 

سفر حج می‌رود.

شاهرخ‌خان به سفر حج مي‌رود + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل روزنامه هندوستان
 
 
تایمز، «شاهرخ خان» برای بازی در فیلم جدیدی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، به سفر زیارتی حج خواهد رفت.
این فیلم را «کاران» کارگردانی می‌کند.
به گفته یکی از عوامل این فیلم، پس از موفقیت فیلم «اسم من خان است» در سطح داخلی و بین‌المللی، «شاهرخ خان» و «کاران» تصمیم می‌گیرند تا فیلمی دیگر با محوریت دین اسلام بسازند.

همه چیز درباره فرزندان شاهرخ خان
 

شاهرخ خان بازیگر مسلمان و مطرح سینمای هند همیشه بدون حاشیه به فعالیت های

هنری خود و همچنین زندگی شخصی اش ادامه داده و همیشه می گوید که آرامش زندگی

من خانواده ام هستند.


آریان خان و سوهانا خان دو فرزند شاهرخ خان می باشند که بیشتر روز را با پدر خود سپری

می کنند.در پشت صحنه تمامی فیلم های شاهرخ خان همیشه خانواده اش حضور دارند تا

پس از پایان فیلمبرداری به گردش و تفریحات بپردازند.


شاهرخ خان در این رابطه به شبکه Imagine گفت:برای تصویربرداری برخی از فیلمها باید به

کشورهای اروپایی و یا آمریکایی سفر کنم از این رو خیلی سخت هستش که خانواده ام را

همراه خودم ببرم.در برخی از کشورهای اروپایی ویلا تهیه کرده ام تا زمانی که تصویربرداری

فیلمی شروع شود خانواده ام را به خانه مستقل خودم ببرم چون اگر بخواهم مدتی را در

هتل ها بگذارنم هم برای خودم و هم برای خانواده ام مشکلات فراوانی به وجود می آید.


این بازیگر مسلمان در ادامه گفت:من همیشه به فرزندانم گفته ام که نماز خواندن را باید یاد

بگیرند,در روزهای اول آریان مشتاق این موضوع نبود ولی یک روز من همراه او با صدای بلند

شروع به خواندن نماز کردم و خیلی باعث دلنشینی آریان شد و هر موقع که صدای اذان را

می شنود برای خواندن نماز آماده می شود و روزی به من گفت که پدر اگر مردمان یک کشور

خواندن نماز را بلد نباشند بهتر است که به آنجا سفر نکنیم.


شاهرخ خان در مورد سوهانا گفت:سوهانا به خاطر اینکه فرزند کوچک من است خیلی برایم

دلنشین و آرامش بخش است و وابستگی خاصی به من دارد.سوهانا برعکس آریان عاشق

فوتبال است و در زمان جام جهانی به سوهانا قول دادم که برای دیدن بازی ها به ورزشگاه

می رویم که به قول خودم هم عمل کردم و اکثریت بازی های جام جهانی را من و دخترم

سوهانا از ورزشگاه تماشا کردیم.

 

 

 

 

شاهرخ خان با فرزندانش تماشاگرویژه جام و جهانی
 
 
 
ستاره مطرح سینمای هند برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی راهی آفریقای
 
جنوبی شد. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از كلكته‌تایمز، شاهرخ‌خان بخاطر شور و اشتیاق بسیاری كه به این رشته ورزشی دارد، روز سه‌شنبه(‌دیروز) به همراه آریان و سوانا (2 فرزندش) راهی ژوهانسبورگ شد تا از روز جمعه با شروع مسابقات بتواند به تماشای این پیكارها بنشیند. این ستاره بالیوود اظهار داشت: من از كودكی شیفته فوتبال و جام جهانی بودم. یادم می‌آید همیشه موقع برگزاری این مسابقات من و مادرم هر شب بیدار می‌نشستیم و بازی‌ها را تماشا می‌كردیم. به این خاطر بازیكنانی مثل رودی فولر و كارل هاینتس رومینیگه از آلمان، سوكراتس از برزیل و دیگو مارادونا از آرژانتین،‌ چهره محبوب ما بودند. این بازیگر 44 ساله تاكید كرد: با این شور و علاقه هیچوقت تماشای زنده بازی‌ها را از دست ندادیم. مادرم همیشه آرزو می‌كرد روزی فرا برسد كه همراه من در این مسابقات حضور یافته تا از نزدیك بتوانیم به تماشا بنشینیم. شاهرخ خان در مورد تیم‌های مورد علاقه‌اش گفت: آرژانتین، برزیل، آلمان و اسپانیا را دوست دارم ولی انگلیس آنگونه كه می‌گویند خیلی هم خوب نیست. وی ضمن تاسف از عدم محبوبیت این رشته ورزشی در شهر محل اقامتش كلكته، گفت: واقعا تعجب می‌كنم. شاید تنها ملتی در جهان باشیم كه این بازی‌ها شور و هیجانی در ما ایجاد نكرده است. شاهرخ خان كه به همراه فرزندان و دوستانش بطور پیوسته فوتبال بازی می‌كند، گفت: الان طرفدار بازی كریستیانو رونالدو و كاكا هستم. در گذشته‌های دور از تماشای بازی زیكو، پلاتینی،‌ بكن‌باوئر، پائولو روسی، باجو و رونالدیینیو لذت می‌بردم. جام‌جهانی از 21 خرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه آغاز خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دریافت فایل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 7,915
  • بازدید کلی : 293,628