loading...
family shahrukh khan
zahra farahani بازدید : 121830 نظرات (0)

 

سلمان : تنها یک سوپر استار است آن هم من هستم.

 

هیچ کس حتی تصورش را هم نمی کرد که جشن تولد کاترینا کایف یکی از ستاره های بالیوود به میدان جنگ دو تن از بازیگران معروف بالیوود یعنی شاهرخ خان و سلمان خان تبدیل شود. ناگفته نماند که این بحث و مشاجره باعث ایجاد   دودستگی در صنعت بالیوود شد.

 این مهمانی را سلمان خان  در 16 ژوئیه به مناسبت تولد دوست دخترش کاترینا ترتیب داده بود.اما متاسفانه خود وی آن را تبدیل به یک میدان جنگ کرد.

 


 

 


گفته می شود که سلمان از ابتدای مهمانی با شاهرخ خان درباره شو های تلویزیونی شان صحبت می کرد.همان طور که می دانید در حال حاضر هر دوی آنها مجری  دو شوی تلویزیونی هستند.سلمان مجری شوی "داس کا دام" و شاهرخ خان مجری شوی تلویزیونی "کیا آب پنچوی بس هه تز هه"می باشند. حاضران این مهمانی گفته اند که عامل اصلی این مشاجره سلمان بوده است. وی ادعا کرده است که شوی تلویزیونی وی طرفداران و تماشاچیان بیشتری نسبت به شوی شاهرخ خان دارد و با گفتن این حرف باعث ناراحتی شاهرخ خان می شود.
سلمان خان شاهرخ را با گفتن این جمله "با اینکه تو یک سوپر هستی اما هیچ وقت نمی توانی یک مجری خوب باشی و برنامه تلویزیونی تو هیچوقت پرطرفدار نخواهد شد" شاهرخ خان را به تمسخر گرفت.
شاهرخ خان در ابتدای امر به حرفهای سلمان خان اهمیت نمی داد اما دید که سلمان ول کن نیست. دعوای اصلی وقتی شروع شد که شاهرخ خان درباره دوست دختر قبلی سلمان خان یعنی آیشواریا رای نظرداد و وقتی عنوان کرد که علت قطع این رابطه اخلاق بد سلمان خان و رفتار عصبی وی با آیش بوده است،دعوایشان شدت گرفت.

دعوا آخر شب و زمانی که اکثر مهمان ها مجلس را ترک کرده بودند ،رخ داد.
گفته می شود در این میان امیر خان خیلی تلاش کرده است که به مشاجره ی آنها پایان بدهد و بینشان صلح و آشتی برقرار کند اما گویا وی موفق نشده است.

بعد از این ماجرا میان دست اندرکارن بالیوود دو دستگی ایجاد شد.بسیاری طرف سلمان را گرفتند و بسیاری دیگر حمایت خود را از شاهرخ خان اعلام کردند.

سلمان که به خاطر وفاداری به دوستانش زبان زد خاص و عام است از طرف دوستان قدیمی اش از جمله کارینا کاپور و آکشی خانا تماس های تلفنی بسیاری در یافت کرده که در آن حمایت صد در صدشان را از سلمان اعلام کرده اند.
حتی فردای آن زاید خان نیز طرف سلمان را گرفت. رانبیر کاپور نیز که در فیلم "ساواریا "با سلمان همبازی بوده اولین تازه وارد بالیوود است که خود را به این میدان جنگ وارد کرده و حمایت خود را با تماس تلفنی به سلمان و همدردی با او ،اعلام کرده است. 
اما خیلی جالب است ،وقتی خبرنگاران از کاترینا کایف که نزدیک ترین شخص به سلمان خان و دوست دخترش می باشد علت اصلی دعوا سوال شده ، وی سکوت کرده است و بعد از آن جریان سعی می کند کمتر در جمع عمومی ظاهر شود تا از وی در این رابطه سوالی نشود.
اما همانطور که سلمان خان طرفداری خاص خودش را دارد حتما شاهرخ خان نیز همینطور است. اما جالب است بدانید که بیشتر حامیان شاهرخ خان پیشکسوتان بالیوود هستند و بیشتر آنها کارگردان یا تهیه کننده می باشند.جاوید اختر ،یاش چوپرا از اولین کسانی هستند که به حمایت شاهرخ برخاسته اند.علاوه بر آنها کارن جوهر ،فرهان اختر و ساجد خان پشتیبانی خود را از شاهرخ خان نشان داده اند.کونال کولی نیز با شاهرخ خان تماس گرفته تا مطوئن شود حال وی خوب می باشد.
یکی از دست اندرکارن بالیوود می گوید "اگرچه سلمان حمایت و پشتیبانی بازیگران را  از آن خود کرده است اما کارگردان ها و تهیه کنندگان اکثرا حامی شاهرخ خان هستند.
اکثر کله گنده ها و بزرگان بالیوود در جشن تولد کاترینا حضور داشتند.افرادی چون امیرخان ،شاهرخ خان ،کارینا کاپور ،سیف علی خان،کارن جوهر،راج کمار سانتاشی ،کونال کلی ،سلیم خان ،سهیل خان ،ارباز خان ،نیکیل ادوانی،پراکش جا،دیوید داوان ،آنیز بزمی ،منمهان شتی و در این مراسم شرکت کرده بودند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس سلمان خان و به همراه نامزد دومش کاترینا کایف 

 

 

گزارشی کوتاه:

بهترین و معتبر ترین جشنواره ی هندی که هر ساله بهترین و تازه ترین فیلمهای سال همراه با جوایز مخصوصی برای بهترین استعدادهای وارد شده به صنعت فیلم سازی همچیون نقش های مکمل و اول زن و مرد کارگردانی و همچنین جوایز ارزشمند منتقدین و جوایز یک عمر فعالیت هنری را شامل است.

فیلم فیر امسال باز هم قرار بود که به مجری گری شاهرخ خان مانند سالهای قبل باشد اما به دلیل وضعیت جسمانی شاهرخ و عمل جراحی او برای شانه اش این بار در  شنبه شب 28 فوریه 2009 به مجری گری رانبیر کاپور و عمران خان برگذارش.د البته در قسمتی از جشنواره هم شاهرخ و همسرش گوری خان هم حضور داشتند البته در حالیکه شاهرخ دستش رو بسته بود.جشنواره همچنین تعداد زیادی اجرای اهنگ و رقص از استارهای بالیوود رو داشت و با حضور ابیشک باچان و شاهید کاپور و کاترینا کایف و فرهان اختر چهره ی جذابی به خود گرفت.

جایزه بهترین فیلم از بین فیلم های چون:دوستانا-گاجینی-رب نه بنا دی جودی-جانه تو یا جانه نا - راک ان به فیلم جودها اکبر به کارگردانی اشتوش گویکار با موضوع تاریخی و  و طنی و همچنین عاشقانه داده شد. جایزه بهترین کارگردانی به اشتوش گویکار داده شد بقیه کاندیده ها هم کارگردانهای فیلم هایی چون رب نه بنا دی جودی(ادیتیا چوپرا)-گاجینی(ای ار موراگاداس)-راک ان(ابهیشک کاپور)-فشن(مادهور بهنداکار)و ای ونزدی(نیراج پاندی)بودند.

 جایزه بهترین بازیگر مرد سال در نقش اصلی به ریتیک روشن برای فیلم جودها اکبر داده شد.بقیه کاندیدها :شاهرخ خان برای ربنه بنا دی جودی-امیر خان برای گاجینی-اکشای کومار برای سینگ ایز کینگ و ابهیشک باچان برای دوستانا و ناصرالدین شاه برای ای ونز دی بودند. جایزه بهترین بازیگر زن سال در نقش اصلی به پریانکا چوپرا برای فیلم فشن  داده شد.سایر کاندید ها عبارت اند از:کاجول یو می اور هم-ایشوریا رای باچان برای جودها اکبر-انوشکا شرما برای رب نه بنا دی جودی-اسین توتکال برای گاجینی.

جایزه بهترین نقش مکمل مرد به ارجون رامپال برای راک ان داده شد. . جایزه بهترین نقش مکمل زن به کانگا رانوت برای فیلم فشن داده شد. جایزه بهترین خواننده مرد سال به سوکویندر سینگ به خاطر ترانه ی هوله هوله در رب نه بنا دی جودی داده شد.جایزه بهترین خواننده زن سال به شریا گوشال برای ترانه ی تری اوره در فیلم سینگ ایز کینگ داده شد.بهترین متن ترانه سال به جاوید اختر برای ترانه جشن بهاراهه در فیلم جودها اکبر داده شد.


 جایزه بهترین موسیقی سال از ان ای ار رحمان برای فیلم جانه تو یا جانه نا داده شد.و همچنین جوایز دیگری چون:بهترین تازه وارد مرد امسال مشترکا" به فرهان اختر برای راک ان و عمران خان برای جانه تو-بهترین تازه وارد زن به اسین توتکال برای گاجینی-جایزه یک عمر فعالیت هنری به اوم پوری و بهانو اتیا-بهترین داستان به ابهیشک کاپور برای راک ان-بهترین استعداد سال به بنی دیال برای گاجینی-بهترین طراحی سال به اویه لاکی اویه لاکی-بهترین موسیقی متن به ای ار رحمان برای جودها اکبر-بهترین طراحی رقص به جیسون وست برای راک ان-بهترین تدوین به امیت پوار برای فیلم جانه تو یا جانه نا-بهترین صدا به وینود سوبرامنیانام برای راک ان-بهترین جلوه های ویژه به جان دیتز برای لاو استوری 2050 وبهترین طراحی حرکات برای پیتر هین برای فیلم گاجینی تعلق گرفت.که در مجموع فیلم های جودها اکبر و گاجینی و راک ان بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند.

 

 می گویندشما خیلی عاشق جایزه هستید ؟

من عاشق و دیوانه همسرم هستم.جایزه رابرای لذت و تفریح ازمسائل سینمایی میگرم.به همین دلیل آن را دوست دارم و شما احساس می کنیدمن عاشق ان هستم.

آیا برای شما جایزه یک هدف است ؟

من اهداف دیگری دارم می خواهم همیشه پادشاه باشم.البته نمی خواهم ظلم کنم امامیخواهم پادشاه سینمای هند باشم و درلقبی که داده شده به خوبی بهره بگیرم.البته سوء استفاده ازآن نخواهم کرد.

بزرگترین آرزوی کنونی شما ؟

قهرمان شدن تیم کریکت خودم است.این تیم را بسیاردوست دارم.می خواهم آن تیم مثل خودم جوایز بسیاری دریافت کند.

عهده ی شمارابه خودخواهی متهم می کنند ؟

آنها می توانند هرچه بگویند،امامنهرگز خودخواه نبوده ام.من یادگرفته ام به همه توجه نکنم.

گفته می شود می خواهیدپس ازقهرمانی تیم کریکت خود به مکه بروید ؟

مکه را دوست دارم،امارفتن به اونجاربطی به قهرمانی تیم کریکت ندارداگرقهرمان شویم،دوست دارم یک مهمانی خوب برای افراد فقیربدهم.

آیا شما سایر بازیگران رابه باشگاهداری دعوت می کنید ؟

بله،ورزش چیز بسیارخوبی است.شما می توانیدبه مردم لذت بدهید و خدتان نیزصاحب پول شوید.اما هدف اصلی شماازسرمایه گذاری نبایدپول باشد.لذت از ورزش و تماشای آن بایداصل باشد!

بزرگترین آرزوی غیر ورزشی ؟

همیشه سلامت باشم.البته می خواهم اعضای خانواده ام نیز دراین سلامتی بامن سهیم باشند.

فکرمی کنید تا چه زمانی درسینماباشید ؟

تا هرزمان که بتوانم.الگوی من چهره هایی مثل دیلیپ کومار و آمیتاباچان هستند می خواهم با سینما زندگی کنم.

نظرتان در باره سلمان خان چیست ؟

او نیز مثل خیلی ازمردم هندوستان است من به همه مردم هندوستان احترام می گذارم حتی اگرانها مرا دوست نداشته باشند من آموخته ام به همه احترام بگذارم و پاسخ یاوه گویی هارابهم.امیدوارم سلمان مثل مردم هند باشد و زیاد بامن مشاجره نکند.

او را تهدید می کنید ؟

خیر، من اهل تهدید نیستم من اصول خود را گفتم.من پرخاشگر و مهاجم نیستم.من فقط دفاع می کنم.من به مادرم قول داده ام ازاصول خود دفاع کنم.

همسرتان چه نظری دارد ؟مردم پاکستان ؟

او نیز بامن هم عقیده است گوری دوست دارد زندگی ما در آرامش باشد.

بهترین عشق چیست ؟

عشق به والدین،همسر و فرزندان.

خیانت ؟

از خیانت بیزارم،من دوست ندارم هیچ کس خیانت کند.

مردم پاکستان ؟

آنها را دوست دارم،آنها برادران دینی من هستنداما دوست داشتن آنان به منزله این نیست که من هندی نیستم. من یم هندی هستم.برخی به هنگام دفاع ازمردم هندوستان ناگهان مردپاکستانی خطاب می کنند.این اتهام آزاردهنده است.

آیا تماشای فوتبال را دوست دارید ؟

کریکت را بیشتر دوست دارم.

آیا با آیشواریا رای همبازی خواهید شد ؟

اگراو بخواهد همه چیز امکان دارد.اما من تنها به او فکرنمی کنم.دربالیوود ستارگان بسیاری هستند.

مثل پادوکونه ؟

بله.

رابطه ؟

من از خیانت متنفرم،این رابطه را نیز برخی مدعی شده اند تا مرا تخریب کنند.

برگ برنده شما در زندگی ؟

صداقت.

بزرگترین نقطه ضعف شما ؟

خیلی نقطه ضعف دارم،اما میتوانم بگویم خانواده ام بزرگترین نقطه ضعف است.زیرا به خاطره آنان مجبور می شوم خیلی از کارهارا انجام ندهم.

آیا موافق جراحی زیباسازی هستید ؟

بله،اماشاهرخ نیازی به جراحی زیباسازی ندارد.من می خواهم همین طور باشم.جراحی زیباسازی را هنگام حادثه توجیه می کنم.نباید در طبیعت خدادادی دست برد و آن را تخریب کرد.

آیا تا کنون جراحی زیبا سازی داشته اید ؟

خوشبختانه تاکنون این کار را نکرده ام.

همسرتان ؟

او آرایش را به جراحی ترجیح می دهد زیرا خودش زیبا است.

این همه پول و شهرت را برای چه می خواهید ؟

برای خانواده.من در قبال آنها مسئول هستم.

 شاهرخ خان به شبکه نمایش می‌آید

 

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار کارگردانان و بازیگران مطرح سینمای جهان چند فیلم از شاهرخ‌خان بازیگر هندی را پخش میکند

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه امشب ساعت ۲۱ فیلم یک بعلاوه یک میشه دو را تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. برای فرداشب این شبکه فیلم ظاهر ـ زارا را در نظر گرفته است که محصول سال ۲۰۰۴ هند است. دوشنبه شب هم فیلم محبت‌ها پخش می‌شود و علاقه‌مندان فیلم من‌خان هستم، می‌توانند این فیلم را روز سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش تماشا کنند. فیلم‌‌های وطن ما مردم، قطار چنای و دل‌‌های هندوستانی هم روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این شبکه پخش می‌شود.

شبکه نمایش برای این هفته چند فیلم مطرح ایرانی و خارجی دیگر را هم در نظر گرفته است. فیلم گیلانه ساخته رخشان بنی‌اعتماد روز پنجشنبه ساعت ۱۵ پخش می‌شود. در این فیلم فاطمه معتمدآریا نقش پیرزن روستایی را بازی می‌‌کند که از پسر جانباز خود مراقبت می‌کند. نقش پسر او را بهرام رادان بازی می‌کند. روز جمعه، ساعت ۱۷ هم فیلم هوگو ساخته مارتین اسکورسیزی به نمایش در می‌آید. شبکه نمایش برای ساعت ۲۳ روز جمعه هم فیلم سپید دندان محصول ۱۹۷۳ ایتالیا را در نظر گرفته است.فیلم سکوت‌بره‌ها هم روز چهارشنبه ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می‌شود. شبکه نمایش در این هفته ساعت ۱۹ فیلم‌های دنباله‌دار آشپز بزرگ و بازگشت به آینده را پخش می‌کند و در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹ فیلم‌های دهلیز ساخته بهروز شعیبی و جاسوس تصادفی را به نمایش می‌گذارد. فیلم میلیونر زاغه‌نشین ساخته دنی بویل هم روز سه‌شنبه ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می‌شود .


 

 بعدی

 

 

 

 

آشتی سلمان خان با شاهرخ خان بعد ازپنج سال

 

سال هاست که میانه دو ستاره مشهور سینمای هند سلمان خان و شاهرخ خان شکرآب است.

سال گذشته در یک مهمانی افطاری که توسط سیاستمدار باباصدیقی برگزار شد....

 

 سلمان خان و شاهرخ خان

 این سیاستمدار به زور کاری کرد که این دوستاره باهم دست بدهند ویکدیگر را

در آغوش بگیرند. اما در طول سال دوستاره حرف های درباره هم زدند که نشان می داد

رفاقت میان این دو بعید است. چند روز پیش دوباره بابا صدیقی مراسم افطاری گرفت که

بسیاری از چهره های سرشناس در مراسم حضور داشتند.

 این بار سلمان خان به سمت شاهرخ می رود و به رسم ادب یکدیگر را درآغوش می گیرند.

همه مهمان ها حیرت زده می شوند.

 

پس ازمراسم خبرنگاری از سلمان می پرسد آیا شما و شاهرخ خان در مکان های دیگری به

غیر از مراسم های افطار کنارهم دیده خواهید شد؟ سلمان خان پاسخ مثیت می دهد و

می گوید این ملاقات ها دیگر محدود به چنین مراسم های نخواهد بود.

 سلمان خان و شاهرخ خان دوستان بسیار نزدیکی بودند که چند سال پیش در رستوران اولایو

در مراسم تولد کاترینا کیف جرو بحثی میان آنها پیش آمد که می گویند یه یرخورد فیزیکی

هم کشیده شد.

از آن پس این دوستاره مشهور سینمای هند تلاش کردند در مراسم ها ی مختلف و ضیافت

ها باهم روبه رو نشوند اما از سال گذشته گویا تمایلی برای دستکم آشتی ظاهری میان

آنها به وجود آمده است.

امسال شاهرخ خان فیلم سال نو میارک را برای اکران دارد و سلمان خان فیلم ضربه را

.گفتنی است که شاهرخ خان هفته پیش مدال افتخاری لژیون دونور را به پاس مشارکت ش

در سینمای هند از دست نخست وزیر فرانسه دریافت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

<iframe style="border:0;margin-left: auto;margin-right: auto" src="http://video.wikipg.com/iframe/125098" allowFullScreen="tr

 

ue" webkitallowfullscreen="true"mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe> 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 7,914
  • بازدید کلی : 293,627